سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانها و زمین و فرشتگان و شب و روزبرای سه کس آمرزش می طلبند : دانشمندان و دانشجویان و سخاوتمندان [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
واحد مقاومت بسیج پیشگام دخترانه توحید شهرستان رودسر

سلام. من زینب ابراهیمیان هستم. من در دبیرستان توحید رودسر تحصیل می کنم. من و جمعی از دوستانم تصمیم به راه اندازی وبلاگی جهت ارائه فعالیتهای بسیج دانش آموزی مدرسه خودمان یعنی واحد مقاومت پیشگام توحید گرفته ایم.

 امروز 8 آبان روز بسیج دانش آموزی و روز حماسه نوجوان بسیجی نام گرفته چرا که شهید فهمیده در چنین روزی نارنجک به کمر بست و خود را در زیر تانک دشمن انداخت تا ما امروز در آسایش و سلامتی به تحصیل و زندگی شاد در کنار دوستانمان بپردازیم.

امروز هزاران نفر از بسیجیان دانش آموز و دانشجو در دیداری که از تلویزیون پخش دیداری بسیار معنوی رو با رهبرمعظم انقلاب برگزار کردند که حضرت آقا هم روی خودباوری  و مسئولیت پذیری جوانان تاکید بسیاری داشتند و معتقد بودند که آینده از آن ایران و جوانان مومن ایرانی است...

نظر یادتون نره ، منتظر مطالب بعدی ما باشید...



زینب ابراهیمیان ::: چهارشنبه 87/8/8::: ساعت 11:41 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 2
کل بازدید :33650

>> درباره خودم <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
واحد مقاومت بسیج  پیشگام دخترانه توحید شهرستان رودسر

>>لوگوی دوستان<<


>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<